Wednesday, November 11, 2020

mcn anna



Dacă mi-ați urmat canalele de social media, probabil că ați văzut sau ați citit, am primit o colaborare cu RTL MCN! Imensă rețea Youtube - RTL Netherlands. Sunt atât de încântat și abia aștept să încep cu adevărat.

Așa că, în primul rând, mi-am făcut fotoshoot. Cât de emoționant a fost, a trebuit să decid cum să-mi comunic stilul și estetica publicului într-un singur cadru. Așa cum sunteți acum, mă ocup de modă, frumusețe, stil de viață și călătorii. Încorporarea asta într-un singur cadru m-a gândit, când trebuie să combin aceste patru domenii. Și m-am gândit: când voi pleca de vacanță!
Acesta este motivul pentru care mi-am apucat valiza de călătorie preferată, bățul de selfie, haina de blană, niște farduri și eram gata să merg. Nu într-o vacanță, desigur, ci la studioul foto RTL MCN. Sunt atât de încântat de rezultatele finale!
Ești curios să vezi cum arată fotografia mea? Aruncați o privire mai jos.
Nu uitați să mă urmați pe Facebook și Instagram!

No comments:

Post a Comment